2016-01-26

Min Viktresa!

Tänkte jag skulle passa på att göra ett inlägg via datan denna gången då jag har datan i skolan och mycket bättre internet, plus att de känns lättare och skriva från datan än från paddan.

Idag hoppas jag att vi får post från matsmart så man kan börja sin tre veckor hårda diet, blir en massa pulver måltider och så kör vi igång träningen hårt så att de kan hända nått med min kropp. Hoppas ni är redo att följa min fight med min egen kropp och mitt hemska sötsug.
På Torsdag är det fotbollsträning och det ska kännas sjukt skönt att komma igång, jag klarade inte av att vi hade en dags uppehåll då jag blir lätt rastlös och vill göra saker hela tiden.

Om en stund börjar vi naturkunskapen och vi ska hålla på med praktiska saker så det känns riktigt skönt, dock har min arbetskompis blivit sjuk så ska försöka dra igång vårt lite nu, sån tur har man henne via Facebook och kan snacka lite där.
Det ska faktiskt bli lite spännande nu med lite fysik och se vad vi kan komma fram till, och prova på vad andra i klassen har gjort.

Nu har ni fått en massa saker att läsa igenom, får se när nästa inlägg kommer på bloggen. Då jag bara bloggar när jag känner för det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar