2016-01-25

Min Viktresa!

Idag ställde jag mig på vågen och kan inte säga att det är ett positivt svar denna gången, men det kan man väl tänka sig efter denna helgen. Vi firade ju mig i Lördags och då var det inte mycket nyttigsaker, så hade gått upp några kilo men det tränar vi bort igen.
Började med et nyttiga idag igen, och det kändes riktigt bra och shaken var god som den brukar. Dock är fotbollen inställd idag så jag har fått lite läxor gjorda, och ska göra några till snart. Fick pengar idag också vilkey var riktigt najs, dock ska man betala räkningar så dert var mindrr skoj.

Har bestämt mig för en sak till nu när jag ändå ska ändras lite, när det blir lite varmarr ute så åker allt mitt hår av igen. Jag trivdes så bra i mitt korta hår och tänkte jah kunde ha det igen, så håller på att behandla håret mot mjäll i hårboten så det är borta när frisören ska klippa ner den till 3cm.
Då jag inte är den som gillar att fixa mitt hår varje morgon och lite sånt kludd, så kan det lika bra åka av och man sparar ju faktiskt på schampoo också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar