2016-05-05

Herregud vad dåligt av mig! Nu får jag skärpa mig med bloggen lite.

Kan väl inte påstå att det har hänt så mycket den senaste månaden, jag har iaf snart gått färdigt min skola. Matten är iaf avslutade och jag kommer bli godkänd i den för en gångs skull, som jag har kämpat mig igenom det.
Har också kommit på hur jag ska plugga nu, jag kunde inte söka den utbildningen jag verkligen ville gå. Så jag har valt att gå allmän linje igen och läsa lite fler betyg bara för att kunna söka den utbildningen jag vill gå.
Först tänkte jag söka olika utbildningar bara för att jag ska få någon sorts utbildning, men jag vet att jag inte kommer kunna gå färdigt dom utbildningarna för att jag inte ser framemot dom.

Fotbollen går också riktigt bra, vi har haft vår underbar påskcup och jag tyckte alla mina spelare var mycket underbara och kämpade väl. Sen har vi även haft vår första matchsamling också och den gick också bra, vi ska se vilken divisionering vi ska ligga i.

Hoppas ni också haft en underbar månad och så vidare, jag ska försöka blogga lite oftare.

1 kommentar: