2016-01-31

Sitter hemma hos svärföräldrarna just nu och kollar lite på TV, blir att vandra hem om en stund och kolla på lite nya filmer. Först en runda till affären då älsklingen behöver handla hem bröd, så han har någon frukost i veckan.
Åt en super god middag hos svärföräldrarna som svärfar hade lagat, den bestod av kyckling, potatis, sås och en massa grönsaker.
Ska fixa lite med älsklingens mobil också då han ska byta till min gamla, hans håller sakta men säkert att lägga av.

Förresten det var invägning idag och jag kan bara vara super glad, gått ner 3.3kg på en vecka och jag kan inte vara mer lycklig än vad jag är nu,
Sen jag startade allt de här nyttiga så har jag gått ner sammanlagt 7kg och fler kommer det verkligen att bli, jag är så motiverad man bara kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar