2016-01-28

Här ser ni hur min kickstart i tre veckor kommer att se ut, och jag hoppas på underbar framgång med detta. Detta kommer jag äta tre gånger om dagen och sen kommer jag äta en riktigt middag på kvällarna för att kroppen ska vara redo att gå tillbaka till vanliga mat när detta är slut.
Just nu känner jag en liten hungerkänsla men det försvinner väl förhoppningsvis snart, så man slipper sitta och vara hungrig hela tiden.
Om en stund blir det att äta min lunch då man ska äta detta var fjärde timme, så jag tänkte att istället för att sova länge på dagarna så går man upp tidigt och får ut mer om dagarna. Dock ska jag väl ta lite sovmorgon på helgerna.

Idag kör vi igång fotbollsträningen igen och ska kännas skönt, då jag trivs att vara med mina spelare och deras föräldrar. Om någon helg ska man dra igång med tränarutbildning och får lära sig nya saker, och sen ska vi iväg med spelarna på Malmö Open som är ett inomhus SM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar